LÄNGTAR

Nadja och felicia har varit hela kvällen och gjort mej sällskap på ballkongen med lite kort spel osv. dom drack och jag satt och proppade i mej mediciner, känns JÄTTE kul! dom gick precis ut till de andra folket som också festar , ganska många som dricker här i fagersta idag eftersom det är crusing här. SJävl så sitter man här hemma och önskar att man vore frisk. menmen känner mycket bättre nu iaf så förhoppningsvis är jag helt frisk tills måndag/tisdag.

Beställde lite kläder/smink från HM idag som jag ska ha med men till turkiet , lägger in bilder på dom när dom kommer på posten :) ska även åka och handla lite kläder smink och hudprdukter på torsdag men mamma :)  

ska ladda ner en film och ta min "godnatt-cigg" sen blir det sängen. tycker att dagarna går otroligt sakta och just nu är det bara drygt !


  vill att det ska vara fredag nu !

på nån av dessa solstolar kommer jag ligga på om 6 dagar !



 

1 kommentarer
Postat av: Lia ♡

Faan vad härligt :) Avundsjuk!

2009-08-10 @ 00:56:54
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0