today

sorry för dålig update , jag inte haft nån ork idag. har haft lite annat för mej nu när jag börjäar bli lite friskare :) har sytt om 2 klädesplagg , ett par jeans som jag gjorde till shorts och en poloklänning och jag gjorde till en tubklänning , ska ha med klänningen till turkland så ni får troligtvis se den då :)

Har beställt löshår nu också så hoppas att et hinner komma tills  torsdag. ska börja packa väskan redan imorgon för sen blir det fullt upp ! och jag måste packa om min väska typ 5 ggr iaf så lika bra att börja redan nu :)


snart från jag tillbaka min ÄLSKADE långa hår !
1 kommentarer
Postat av: Anonym

finast

2009-08-10 @ 08:52:24
URL: http://emmyandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0