b-day pic och dagen !

nu kommer det igen , KASS UPPDATERING!
har inte varit hemma så mycket idag , började med att jag försov mej och sen var det bara en timme kvar i skolan så jag åkte aldrig dit eftersom det känndes onödigt att betala 50 kr för att åka dit och tillbaka ( mitt busskort är ju borta) Sen lite senare mötte jag upp amanda och lina för en sjoppingtur på kupolen. Sen drog lina hem och jag & amanda gick hem till en som heter daniel för amanda skulle vara hundvakt. Vi satt och kolla på idol och mös till det lite med  chips & godis. Kom nyss hem och ska ställa mej och diska nu (12 på natten!!?) är så illa tvungen eftersom pappa kommer hit imorgon och ska hjälpa mej att måla lägenheten, och då måste det vara kliniskt rent!

här är lite bilder från när jag & tjejerna tog en fika på min b-day =)

för ful för att visas !

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0