kom precis hem!

kom nyss hem från v-ås , köpte inte mycket alls. jag får panik när det är så mycket folk överallt och som sliter i kläderna som om det vore de sista i hela världen. nej ursh , mellandagsrean är inget för mej. köpte iaf ett vanligt rosa baslinne och en tröja med nå glitter tryck , puder och ett halsband , och ingen av de var på rean , så det känndes inte så jätte värt att åka dit för att köpa saker som skulle kostat lika mycket nästa vecka. menmen , köpte iaf en tv till min lägenhet , Och det har jag mamma att tacka för ! :D den kommer bli susen hemma hos mej !

1 kommentarer
Postat av: din jessi

saknar dig gumman! Ring mig imorgon, stor puss

2009-12-29 @ 01:28:30
URL: http://brattsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0