MÄNDI GÄSTBLOGGAR!

zup alla läsare till adina!

Helgen med adina har varit mysig. Det var kul att få se hur hon bodde och träffa hennes familj, trots att det inte hände mycket i staden/byn, när jag var där så spelade det inte så stor roll. Jag vet ju iallafall att det var första och sista gången. hahahha, nejdå! im not hating on you fagerstabor, promise. Menmen, nu har jag fått en uppgift av adina, vilket lyder att jag ska lägga in alla bilder från helgen i hennes inlägg för att få bilderna på lättast sätt, så eftersom att jag har hennes password så kan jag gästblogga när fan jag vill. soft va? Kika gärna in på min blogg med. kisses and hugs. love from your mändi

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0