min uppdatering SUGER!

det känns som att det enda jag skriver i bloggen är om hur kass min update är. Det ska bli ädring på det!

igår vara jag i avesta på fest ! riktigt kul kväll och killarna där är verkligen störtsköna! 4 helgen i rad vi tjejer är där nu , och det blir nog Avesta nästa helg med. Vi sov över där och sen kom lollos mormor och hämtade oss inne i stan vid 12. Och kågas , han vi var hos bor lite utanför stan och vi viste inte hur vi skulle förklara vägen så vi tog på oss våra klackskor och vandrade in till stan. Så när jag kom hem såg mina fötter ut som dom varit en tuggleksak åt en hund. Men nu ska jag inte gnälla , eller jo lite till , jag har ont i huvet och är trött som bara fan.

Jag har legat och sovit nästa hela dagen och ska nog fortsätta med det. imorgon blir det bättring på updaten.

så här bra mådde jag imorse påväg till stan.

hahaha kolla mitt ansikte , MAN MÅR INTE BRA ALLTSÅ!
slänger upp bilderna från igår strax !

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0