mitt b-day firande !

vaknade imorse av att mina falun/borlänge brudar bjöd till sång! sen åkte jag mamma och björn och handlade lite i ludvika och så tog jag bussen därifrån till borlänge. Mötte upp amanda och vi gick hem till mej en snabbis sen mötte vi upp resten av gänget (Bella jessica lina och anton) och gick till cafet peace and love och satt där och tjåla i nån timme.

 Dom hade gjort ett sött lite kort till mej och sen berättade dom att jag ska få en överraskning på torsdag nästa vecka då vi tjejer ska ha vinkväll hos jessica =) världens sötaste vänner jag har!

nu tänker jag tacka för denna dag och gå och sova , har ju skola imorgon så måste upp itid , även om det inte känns så lockande. lägger upp bilder från idag imorgon , de e bella och jessica som har dom ! =)

 

1 kommentarer
Postat av: jessica

Du är bara värd det bästa! Love you darlign!

2009-12-09 @ 23:50:31
URL: http://brattsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0