proppmätt!

sitter hos pappa nu och är mer än proppmätt , nu kan jag rulla hem till mamma ! haha

ska vara här en stund och sen ska jag hem till mamma och fixa mej inför ikväll! Ikväll blire fest såklart! ska bli grymt kul! jag, lollo, josse, carro, nadja, felicia och hanna ska köra i gång med förfest hos ***. det får bli stjärnor ist för namnet eftersom det finns så många bittra människor då ute som bryr sej för mycket!

Här hos pappa har jag ju massa gammla bilder så jag tänkte bjuda på några som är från när jag gick i 7-9 =)

9:ans skolavslutning när jag lollo carro josse och emelie uppträdde med spice girls-wannabe ;)

skolavslutningen i 9:an från vänster- emelie , lollo , jag och josse.

jag och emma , tror de va i 7:an eller 8:an.

jag och carro , maj 2008 i turkiet =)

carro jag och min bror alex , turkiet ! :D

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0