tor,fre,lör !

lite snabb uppdate om dom senaste dagarna : '

torsdags var jag ju hos jessica på vinkväll , det spårade reält men det var riktigt kul iaf. Fick desutom ett drickspel av mina tjejer  =)


fredags följde mändi med mej till fagersta och på kvällen drog vi till lollo där det var lite chillkrök , men jag och mändi var rätt trötta så vi åkte hem tildigt och la oss. eller vi lekte lite i snön först :P



Lördags åkte jag mändi & pappa till västerås och shoppade lite saker till min lägenhet. Sen var vi bara hemma hos mej och drack lite vin och spelade kort, blev en ovanligt lugn helg om man räknar bort torsdagen. Mamma gjorde också ett försök till att spå amanda men dock gick det mindre bra. Ingen av oss fattade vad som stog i boken.



äcklig bild på mej men den bjuder jag på!!

lägger in fler bilder så fort jag fått dom av mändi =)




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0