weird ?

loggade nyssin på datorn och viruset värkar vara borta? tidigare när jag logat in på datorn har det kommit upp 1000 rutor om att jag har virus och det har inte kommit upp ett enda nu. Min Karma kanske ha vänt ;) , vanligtvis burkar jag ha sjukt dålig karma och hamnar alltid i klistret.

Jag ska endå lämna in min dator imorgon eftersom den är trasig. Men ska passa på att uppdatera idag !

Kan börja att berätta vad som hänt denna tisdag =). Hade engelska prov som gick sådär, mer en ett G blir det då inte. Sen efter skolan åkte jag och jessica till kupolen och käkade på matpalatset , sen gick vi vidare till Waynes och tog en fika och nu sitter jag här ! =)

btw , Ska köpa mej en kamera innan jul så det kommer bli mycket bättre med bilder osv i bloggen då !

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0