Ge mej lördag !

sitter här vid datorn och lyssnar lite på musik och dricker vatten , mår mycket bättre nu och det är nog pga allt vatten jag druckit. VÄLDIGT pepp inför lördagen , har bestämmt att jag ska var frisk då , annars går jag endå och smittar alla med magsjuka xD. enda problemet är att jag har alla min kläder, smink ALLT ar i falun , det ända jag har här i fagersta är ett par mjukisbyxor, tjocktröja och ett par jeans. Får vell köra en repris med mjukisar xD , alla som har kännt mej ett tag vet vad jag snackar om. Tror det var i 8:an som jag gick med mjukis kläder dygnet runt , till och med på midsommar och jul. Skarr skarr skarr säger jag bara. Nej , jag får ta och låna kläder och smink av mor min och mina söta vänner som jag hoppas jag från låna lite smått av(A)

Jag har även fått äran att vara Lollos Dj på lördag ;D nämligen jag som ska bränna skivorna osv , så hör av er till mej om ni har nå bra party musik :) Så hoppas jag verkligen att snuten inte kommer och förstör som dom gjorde på min fest.

Nej nu ska jag tänka på refrängen och ta mej en kopp te och sen väntar sängen, sov gott alla och så tycker jag att vi önskar mej en natt utan spyor !

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0