Helt slut

sitter i soffan och är helt slut nu efter idrottslektionen. Det var riktigt kul faktiskt , vi spelade innebandy och vi tjejer och emil tar det på blodigt allvar. Som tur var jag och jessica i samma lag annars hade det slutat illa. Jag suger verkligen på innebandy men kötta de kan jag ;D

Amanda och jessica hade lite kul på bussen oxå , dom satt och sjöng till massa låtar(Välldigt högt) och så satt det ett gammlat par bakom oss och gubben satt och ruskade på huvet. haha det är riktigt kul att va med sånna tjejer som bara släpper loss och skiter i vad folkt tkr om dom , de gillar jag ! :)

Idag i skolan fick vi reda på en OTROLIGT kul sak som vår klass ska göra v7 , guuuuuud vad jag längtar ! vad det är berättar jag senare.


jag och jessica käkade frukost i skolan.


jessica på gymnastiken :)


match


En video på jessica och amanda när dom sjunger dyker upp snat oxå :)
1 kommentarer
Postat av: jessica

ja rolig idrotts lektion va det, och fan va vi köttade dom andra! Klös i oss är det..och visst har jag vacker sångröst:P Idol nästa here i come!

2009-01-08 @ 17:50:52
URL: http://brattsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0