hem ljuva hem

sitter hemma hos pappa nu och ska snart hem till mamma. Det är faktiskt riktigt skönt att var hemma i fagersta. Imorgon ska jag till tandläkaren och sen åker jag nog tillbaka till falun. Helst skulle jag vilja vara kvar här i fagersta men måste till skolan på tisdag så lär ju åka imorgon. Fast nästa helg blir jag i fagersta för då ska Lollo ha födelsedags fest och det ser jag fram i mot :D

bilder från i veckan och helgen kommer upp direkt när jag kommer hem till mamma , och kanske även en video, vi får se :D .


hahahah jag tror jag död , nu när jag är hos pappa kan jag ju passa på att ladda upp lite fula bilder på när jag var yngre xD , bilderna är från 2006 och neråt.


och dom här är ifrån 2007 tror jag :)


1 kommentarer
Postat av: fdsgerghefvd

hahah FJORTIS ÄCKEL!

2009-01-26 @ 21:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0