Mina favorit låtar

jag ch carro somnade , IGEN! men denna gäng vaknade vi vid 7 iaf , inte 12. just nu sitter vi och åten macaroner och lyssnar på musik. tänket lägga upp lite låtar som jag gillar :) både gammal och nya .

Rock balader

Goo goo - iris

Chris Daughtry - Over You

Nickelback - far away

Hoobastank - the reason

A Lonely September - Plain White T's


Hiphop/Rnb

Ne-yo - better today

Akon - Could You Be The Reason

Mario - stuttering

Chris brown - forever

Chris brown - superhuman

T.I ft. Rihanna - live you life

Chris Brown - Run It

Colby O'donis - What You Got

Akon - mama africa

Ne-Yo - Miss Independent

20 Dolla & Akon - She's So Fine

Akon - Clap Again

Jordin Sparks Duet With Chris Brown - No Air


Techno/house

Lady gaga - pokerface

Basshunter - camilla

Basshunter - angels in the night

DJ Boonie-Shutup

DJ Breeza - I Adore

Groove Coverage - The End

Velvet - Take My Body Close


Balader

Westlife - my love

Jesse mccartney - take your sweet time

Jesse mccartney - she´s no you

har ni nå favorit låtar inom dessa kategorier ? skriv en kommentar vad artisten&låten heter . Skulle var jätte snällt efterson jag vill har NYA låtar :)

3 kommentarer
Postat av: tina

britney spears - break the ice är bra :)

2009-01-15 @ 21:12:27
Postat av: Emilia

du har bra musiksmak :D

2009-01-16 @ 19:00:00
Postat av: ...

Inte rihannnas låt, live your life, T.I s är det!!

2009-01-18 @ 23:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0