Söndag

nu är jag och carro i falun , innan vi kom hem va vi hos ally i borlänge med jessica ally amanda och josefin sen drog vi vidare till falun och då gick vi och sola och sen gick vi hem.

Jag skrev i ett inlägg för nån dag sen att min klass skulle göra nått kul v7 och tänkte berätta vad det var nu. vi ska på sthlm fashion week :D Och jag och jessica har lite planer om vad som händer på kvällen ;) men det kan jag inte berätta fören efter vi har vart där. Det blir nog mycket kort denna vecka eftersom carro ska vara här :)

nu ska vi sätta på en film och sen gå och sova , uppdaterar imorgon.

1 kommentarer
Postat av: Anmol

sv: ja usch, hatar verkligen såna bloggare ;)

2009-01-12 @ 07:02:15
URL: http://anmols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0