stressig dag

jag har inte hunnit med att skriva nått inlägg idag , har haft fullt upp inför morgondagen osv. när jag vaknade ringde jag lollo och grattade henne , hon fyller ju 15 i dag :)  sen åkte jag med mamma och hämtade vår nya bil , as fräsh faktiskt :) sen kom jag hem vid 5 tiden och då färgade jag håret och sen sydde mamma i mitt löshår. efter det har jag provat kläder i typ 1-2 timmar , som sagt har jag ju inte nå mkt kläder här i fagersta så jag letade igenom hela mammas garderob , och hittade jag nått ? NEJ!  så jag lär ju stressa ihjäl mej imorgon. och nu sitter jag här då :) ska bränna skivor tills imorgon sen ska jag ta på en film och sova.

ska försöka skriva ett inlägg imorgon annars kommer det ett på söndag fullspräckat med bilder :P

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0