Rolig dag med lollo

söndag: lollo och jag åkte skriskor och det gick inte så värst bra då mina skriskor var heeeelt oslipade så jag skuttade runt där som bambi på hal is. Sen gick vi in och fixade iordning oss för det var planerat att vi skulle till peyton & stockis efter att dom kommit hem från krogen men dom drog på efterfest nånstans så vi tog lite kort på varanndra ist. tack lollo för en kul kväll :)


lollo och jag på skriskobanan eller vad man säger :)


jag


lollo


vackra lollo


jag


jag


lägger in fler lite då o då :)

sen från en ska till en annan kan jag informera er om att jag inte har slutat röka , klarade mej första och andra dagen med bara 2 cigg om dagen men nu har det blivit lite mer , men jag och jessica har bestämmt att innan våren ska det vara helt slut med ciggen.

Idag borjade ju skolan oxå , jag och jessica pluggade sten hårt ! gud vad stolt jag är över oss. Som jessica sa "jag tror att vi har pluggat lika mkt idag som vi gjorde på hela förra terminen" ;D. Jag blir så himmla glad när jag pratar med jessica , hon är värklige en glädje spridare ! tex. var jag jätte irriterad för ett tag sen men sen ringde hon och vi pratade ett tag och efter vi har lagt på så är all irritation som bortblåst. En härligare människa får man leta efter ! vill ni besöka hennes blogg går ni in här :)

om en timme eller två lägger jag upp 2 JÄTTE PINSAMMA videosar på mej och lollo  ;D haha

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0