Tummen upp/ner

  • Yafri 08 - min klass är sjukt rolig och jag trivs som tusan! otroligt bra & roliga människor.

  • rock balader - har kärat ner mej i några rock balader och jag kan verkligen inte sluta lyssna på dom , det finns faktiskt sjukt mkt bra låtar i den kategorin.

  • födelsedags fester -  Lollos födelsedag (30 jan) börjar närma sej och även carros (24 feb). lollo fyller 15 och då blir det att fira att hon är byxmydig och sen fyller carro 16 så då firar vi henne att hon kommit upp i den åldern då man inte är liten längre :D Och party ska det bli , vi slår på stort !





  • vintern - hur lockande låter det inte  att  ligga och steka i solen och blir brud ? ist för att frysa arsulet av sej och vara blek som ett lik ? nej , urch för det kalla vädret , ge mej sommar !  
    jag & josse på kryssning i sommrat, saknar den tiden , och även josse </3
  • kompisar som inte hör av sej - jag kanske här nämt här i bloggen förut att jag är väldigt besviken på vissa personer som har slutar hört av sej efter min flytt till falun, jag tycker att det är synd att man ska säga upp kontakten med personer man har kännt iprincip hela sitt liv bara för att man flyttar 1½ timme i från staden. Fast på så sett ser man vell vilka som är ens riktiga kompisar.


1 kommentarer
Postat av: emelie

Skönt att höra att du trivs i skolan =)

Och du har så rätt angående vintern, stort USCH på den :P

2009-01-19 @ 14:59:35
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0