inlägget från igår som jag aldrig publicerade.



är så arg att jag skulle kunna mörda någon just nu ! bestämde mej för att inte skriva något i bloggen idag efter som både idag och igår har jag varit så arg och irriterad så det finns inte ! gårdagen var kul i början , tills en IDIOT fick för sej att sno helt fel mobil! vilket var min ! jag vet att jag inte får tilbaka mobilen för den tattar jäveln som tog den har antagligen såld den. och den här dagen blev knappast bättre då jag fick reda på lite saker om en person som jag ska kalla kompis , men absolut inte längre säger jag bara.




  
  
nu är jag back on track och är på mycket bättre humör , även om jag sitter här mobillös och allt. den här dagen har iaf varit betydligt bättre än gårdagen. har varit och kollat på hus med mamma och så har jag bara suttit hemma och kollat på längenheter i falun och på massa sista minuten resor eftersom jag och mamma åker snart. jag som vil ha med mej en kompis :( men tyvärr är det ingen av mina vänner som kan.  


åhh vad skönt det ser ut ! snart så drar jag från denna skithålan !
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0