dagen sög pung!

kvällen började med att jag nadja och felicia förfesta lite hos mej, sen drog dom till en fest och jag till carro som också hade fest. var kul till en början men sen började jag bara känna mej irriterad. sen kom mina sötnosar till oss , vilket var nadja felicia nike och linnea och gjode mej på lite bättre humör.


 


sen drog vi alla och allt blev bara bajs för en viss person irriterade mej så mycket att jag hade lust att SPY! att människor som hon kan finnas fattar jag inte. ett ord till så kommer jag inte vara så snäll som jag varit hitills. Jag har stått ut tillräkligt med dina äckliga ord så nästa gång smäller det , IGEN!



enda roliga med denna kväll var förfesten med nadja och felicia , älskar er sötnosar ! <3
1 kommentarer
Postat av: nadjaolsen

JAG ÄLSKAR DIG MKTMKT MER ! <333333333

2009-07-25 @ 04:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0