full med irritation idag

har inte blivit någon mer update idag bara för att jag varit riktigt jävla sur och jag har inte tvekat att visat det här hemma. jag och mamma skrek lite på varann sen blev vi sams , som alltid.

Iaf , andledningen till att jag vart så surig idag är för att först åkte jag och mamma ner till grisstation(polisstsation) och skulle fixa med passet. men då var pappa tydligen också tvungen att va med , så vi åkte hem igen och mamma var tvungen att dra till jobbet.
 
efter en och en halv timme åkte jag och pappa tillbaka dit och skulle fixa med passet, men vi då var ju mamma självklart också tvungen att va med , fast hon hade skrivit på papper och allt , nej så jag fick inte mitt satans pass endå , grisar ! Ska upp dit imorgon igen och minsta lilla problem så lackar jag sönder på kärringen som sitter där !


såhär såg jag ut innan grisarna gjorde min dag helt värdelös ! :)
1 kommentarer
Postat av: Anonym

men guud... jag behövde bara underskrifter sen fick jag mitt pass.

2009-07-13 @ 22:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0