hissar och dissar , filmer


Hissar:

- Van wilder 1.
grymt bra , handlar om en kille(SNYGGING) som går på collage och har gått där i 7 år eftersom han inte vill lämna det.  han är King där och alla vet vem han är. han är lite av en badboy och har tjejer hit och dit tills han träffar i en söt tjej som självklart är blondin ;) rekomnderar den verkligen om man gillar alla dessa tonårsfilmer som jag :D

-A walk to remember.
jag vet , den är gammal. men den är en av dom bästa filmerna jag någonsing sett , den och Titanc är dom enda filmerna jag någonsin gråtit över , och då menar jag storböla. och har ni inte sett den är det på tiden att ni gör det !


Dissar:

kärlek 3000.
okej , den har vell lite söt handling , en kille som ser en tjej och blir kär vid första ögonkastet , dom träffas och tjejen är sjuk och dör av en tumör. men whats up with skådespelarna? huvudpersonen kan inte prata och det låter som han läser från ett paper , på den filmen slösade jag bort 90 minuter av mitt liv.  

i taket lyser stjärnorna
filmen är inte dålig , men jag förväntade mej att den skulle vara mycket mycket bättre. eftersom att jag har läst boken så hadde jag lite högre förväntningar för boken är helt suverän. jag dissar inte sjävla filmen , utan att det kunde ha gjorts mycket mycket bättre.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0