mot polisstation

fy vad dåligi jag vart på att uppdatera , men igår låg jag hemma och bara slappade efter lördagens bravader. 3 örebroare kom hit och festade med oss , kul var det :) blev inte så mycket kort men ska ladda upp dom som finns neranför iaf :) men nu har jagf lite bråttom , måste käka sen ska jag ner till polisstation med mamma och fixa ett pass eftersom mitt gammla har gått ut. Åker antagligen utomlands nångång nästa vecka :)

min mobil är borta oxå :( , ingen aning om vart den är och som ett plus i kanten är den död också så det går inte att ringa den. men ska städa mitt grisiga rum idag så får se om jag hittar den då.





resten av korten får jag inte lägga upp för josse :D , massa puss bilder bara.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0