music&Party

sitter och lyssnar på freedom just nu , älskar låten. tycker den är så fin. måste ta och köpa en ipod eller MP3 snart. har massa låtar jag vill kunna gå runt och lyssna på. men min mobil är totalt fucked up så men det går det inte så bra. vill ha en ny lur oxå , jadu det är mycket har i världen man vill ha.


Föresten gick det bra vi polisen idag , inge krångel alls som tur va. men kortet var as ful ! men det råknade jag med också , man blir ALDRIG fin på pass/ID korten.

i helgen åker jag josse och carro nog upp till örebro eller så kommer grabbarna hit. lutar åt att dom kommer hit just nu iaf men det är 4 dagar kvar och allt kan hända. i vilket fall som hälst blir det PARTY!
1 kommentarer
Postat av: bajs lina

gud vilken filn bild adina :):):)) saknar dig

2009-07-16 @ 19:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0