Power meet

förlåt för dålig uppdatering men har inte haft tid eller ork att sätta mej farmför datorn när det har varit så fint väder.

igår va jag lollo carro och samuel i simhallen och sola och bada lite sen drog vi hem till carro och lollo och käkade lite sen gick jag carro och hanna till kolis och badade . där träffade vi nadja oxå som va med oss tills vi åkte hem :) sen blev det till att bänka sej framför tv:n då det var paradise hotel. sen somnade vi bums.

nu är det full rulle här hos carro och lollo :) dom står redan och fixar sej och jag sitter här och bloggar lite :) ska oxå strax börja fixa mej och vid 16-18 tiden drar vi brudar jag jonte till power meet ! ;) as kul!
 

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0