sanning

har en sanning eller konsekvens kortlek hemma och tänka svara på några av sanning korten. några av frågorna har jag felicia och lollo gjort själv när dom var här på midsommar också.-  


- säg en sak du stulit , någon du varit otrogen mot , vilka droger du provat.
en tröja , har aldrig varit otrogen , första och sista drogen jag provat är braj, 1 gång endast för att testa.

- om du fick ha  sex med en kändis, vem skulle det vara?
det står mellar sean faris & Jensen Ackles.

jensen ackles och sean faris, GRRRRR!

- största åldersskillnad på dej och ett hångel?
10 år , jag var 14 han var 24

har du haft nån könssjukdom?
never ever.

Har du haft ett one night stand?
Ja det har jag.

Vad är det första du tänker på när du ser det motsatta könet?
ansiktet tror jag :)



Nu ska jag ut och ta en cigg med carro bebis , uppdaterar senare !
1 kommentarer
Postat av: neags

det är väll äkligt.

sex?

blää

2009-07-19 @ 14:38:53
URL: http://neags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0