underbara människor !

börjar sakna skola lite nu , eller inte själv skolan utan mer människorna i min klass , sjukt underbara människor !


blev väldigt sent igår , kom inte hem fören 1 och det första jag gjorde var att kolla på paradise hotel , mitt älsklings program. fick lite tårar i ögona när en av mina favoriter åkte ut:( sen ringde jag carro och skrek ut mej lite och hon desamma.

Idag blir en lugn dag för min del , carro och tjejerna ska göra något med sofie tror jag , och då vill jag knappast vara med.


lägger mej i sängen och lyssnar på min bebis ist :D
1 kommentarer
Postat av: Bella

FY JAG SAKNAR ER ALLA JAG Å... :D :D



Jag glömmer aldrig när du säger DETSAMMAAAAA...

HAHAHAHHAHAHAHAHA

2009-07-29 @ 00:59:29
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0