helgens bravader !

orkade inte uppdatera något igår för var så himla trött , sov typ 2 timmar bara , på golvet desutom!

i fredags var jag och tjejerna hos sofie och förfesta , sen drog vi till nån kille som carro och lollo känner. chillade där ett tag sen drog vi med oss grabbarn till sofie igen och fortsatte fest. sen gick vi upp till den där killen yttligare en gång men eftersom jag viste att jag skulle upp i tid och dra till örebro så gick jag hem till carro och la mej vid 1 tiden. 
hade en riktigt kul kväll :) speciellt kul att va med alla tjejerna igen , längesen vi alla var tsm !

här är lite bilder från kvällen :) 



 i lördags va vi ju i örebro som sakt , lyckad kväll ! även fast det blev lite bråk. mindre kul blev det dagen efter då lollo och jag skulle ta bussen in till järntorget. vid stog på fel bussplats  i1 och en halv timme. sen väntade vi yttligare en tillme på tåget vid centralen. var inte hemma fören 6 och då var jag helt slut !

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0