mobil problem (tack vare en tattarjävel)



sitter på ballkongen och röker min sista cigg innan jag ska tacka för denna dag. 

efterom min mobil blev bortrövad i söndags så har jag testat alla mobiler  vi har i huset men alla är låst till telia , vilket suger eftersom jag har tele2. så det blir till att köpa en ny mobil snart. förhoppningsvis.

förstår mej inte på människor som kan ta saker av folk dom känner , eller av nån överhuvetaget , fast speciellt av nån man känner och har umgåtts med. jag skulle kalla det SPÅRAD , totalt spårad! det är synd att man ska vara rädd att nått ska försvinna varje gång man går på en fest , eller ut överhuvetaget. I den här staden går man aldrig säker.

ärligt talat tycker jag synd om sånt folk , nått har ju gått snett i uppfostran om man håller på på det viset...

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0