vänner som sårar

ska ligga och hålla tummarna på att vi åker utomland på fredag, vill slippa den här sketna hålan ett tag , behöver verkligen det. Det har hänt mycket tråkigt under sommarn och jag har gjort många svåra och tråkiga beslut, tex som att säga upp vänskapen men två av mina vänner jag vanligtvis brukar se som några av mina närmaste. Tråkigt men nödvändigt, tror jag iaf. Ärligt talat vet jag inte vad jag vill , det ända jag vet att jag inte mått nå bra över det personerna gjort och automatiskt tänker jag " jag behöver inte dom" .
 
vill inte riktigt gå i på detalj vad dom gjort just nu men enligt mej är det dom gjort oacceptabelt och verkligen taskit gjort. speciellt av en person , "J" får hon heta här i bloggen. 

Det som är mest tråkigt är att det känns som att bråket mellan mej och "S" (den andra personen) går ut över mina allra bästa vänner , dvs Carro & josse. Dom är bra kompisar med  den personen och dom hamnar lixom i mellan oss och tvingas nästan välja mellan oss. Förstår att det inte är kul för dom.


är det okej att göra så? att sålla bort dom man tycker beter sej dåligt eller gjort att man mår dåligt?

2 kommentarer
Postat av: sofietörre

jag kan inte mer än att säga i´m sorry! sen är det ditt val om du vill bråka eller inte! kommer alltid älska dej som vän adina!!<333

2009-07-30 @ 12:00:07
Postat av: mändi

kom till oss ett tag babe. alltid välkommen till borlänge

2009-07-31 @ 19:32:43
URL: http://sveedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0