adina genom åren

gick in på lollos blogg  och såg att hon hade gjort bilder genomåret , så tänkte göra så jag också , lite små kul :P
här är jag mellan 2003-2009


STOOOOOOR skiljnad tycker jag , så ser man när min lodis period var oxå , 2006-2007 haha brydde mej inte alls hur jag såg ut , och det syns oxå. och sen 2004 hade jag orange hår(?????) :O såååå sött.


nej, nej , nej , jag behåller nog mitt blonda snygga hår iaf;) fast ni som känner mej vet nog att mitt blonda hår inte kommer vara kvar sådär jätte länge. jag får nå tvångstankar om att jag måste ha mörkt på vintern. har haft det sen 2005 tror jag. vi får se om jag bryter mönstret det här året och stays blonde ;)




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0