årets första dopp

idag tog jag årets första dopp och skönt som fan var det ! har vilat lite efter att jag kom hem för kännde mej jätte trött efter all solning och badande. tog lite bilder idag också men så smart som jag är glömde jag sätta i minnskortet till kameran så nu ligger korten på kameran och jag har ingen aning om var min sladd är , får ta och leta på den sen.


imorgon ska jag till simhallen med lollo carro och hanna :) har inte vart där på typ 2 år så ska bli kul. konstigt nog blir man alltid brunare när man är där ? blir man brunare av klor? haha , kontigt.

håller på lite med min design nu så det kommer kanske se lite konstigt ut en stund.

ska bli kul att träffa mina bebisar imorgon :D:D
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0