ett till svar på en kommentar

hur såg du den personen dö?:(

(för er som inte förstår så skrev jag en lista om vad jag hade gjort och inte gjort osv. då var det en fråga där de stog "sett någon dö"  och jag kryssade i den. )

jag har faktiskt sett någon dö, eller sett någon döende kanske man ska säga. det var hemskt eftersom det var en person som stog mej väldigt nära.  det var nemligen min farbror som jag såg. han var fullt frisk men ändå hade han bara rammlat ihop och fått något fel på hjärtat. Han rammlade ihop på jobbet där mamma också jobbat , och mammas chef ringde till mamma bara några minuter efter att han hade ramlat ihop. så jag och mamma åkte dit och det sista jag såg av honom vid liv var när ambulansen bar ut han i båren. jag kommer aldrig glömma hur han såg ut , jag kommer ihåg att jag stirrade in i hans ögon och kännde inte igen honom , han var alledes blå i ansiktet och hade blodsprängda ögon.

den 24 juni var det exakt 5 årsen han dog. Han var världens bästa farbror och brydde sej mer om sina nära än om sej själv , en otroligt fin person som alltid kommer stå mej nära. 

 
R.I.P. bästa farbror </3
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0