fråga om mitt hår

Har du hårförlängning? och hur fixar du ditt hår?=)

ja jag har hårförlängning , annars har jag ganska kort hår. hade neranför brösten förut men sen fick jag nått cpryck och klippte mej super kort. efter de har jag haft hårförlängning nästan helatiden. 

jag gör faktiskt inget speciellt med mitt hår , ärligt talat så sköter jag inte mitt hår alls. jag är dålig på att använda produkter osv. på vardagarna går jag oftast med uppsatt i en knut. annars brukar jag antingen platta det och fluffa upp det lite och bara använda lite hårspray. eller så lockar jag det med en locktång eller med plattången. väldigt enkelt.

så det är sanningen bakom mitt hår :P


snart ska jag beställa mer löshår också , så då blir det ännu snyggare ;) just nu är det risigt och slitet så det behövs en liten refresh ;D

1 kommentarer
Postat av: Evelina

jättefint hår har du :D

2009-06-14 @ 22:25:49
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0