fucking internet !

det är så otroligt dryg när jag inte har nå intetnet hemma , kan inte blogga , kan inte kolla på bdb, facebook och allt annat jag brukar göra. utan jag sitter och pluggar satan och stirrar upp i taket. jätte kul !! -.-

sitter iaf just nu i skolan och sammlar lite fakta från internet om saker jag ska skriva om. eftersom jag inte kan göra det hemma får jag göra det nu när jag är i skolan.

i helgen får jag troligtvis tillbaka mitt internet för ska be carro och dom att ta med mitt mobila bredband som jag glömde i fagersta.

lägger upp lite bilder från helgen nu iaf :)
3 kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.pointshop.se/?ref=795253



tjäna pengar & shoppa gratis :)

2009-06-04 @ 23:54:36
Postat av: Anonym

snyggt att du målar utanför ^^

2009-06-09 @ 01:12:23
Postat av: Anonym

wart haer du köpt brillorna??fett snygga juh! hut mt kosta dom??

2009-06-10 @ 13:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0