hemma igen

nu är jag hemma igen efter en rolig dag i torpa :D jag josse och carro har mycket planer för torpa i sommar :D vi kommer nog spendera mycket tid där :)

nu på kvällskvisten ska jag bara sitta hemma och chilla lite , sen imorgon ska jag boxas med min bror på morgonen sen ska jag hitta på nått med mina älsklingar J och C :) sen på kvällen ska jag och carro planera lite inför fredagen och hon ska även sova här hos mej.

på fredag ska jag och carro vara här hos mej och grilla utanför med mami oh hennes vänner , en drar vi vidare till carro och drar med oss josse och nadja :) sen kommer förhoppningsvis ludde och nån kompis till han hit och umgås med oss oxå , annars får vi vell bjuda dit lite annat folk. vi får se hur det blir :) jag tror att jag tar med mej min lilla blogg dator så jag kna uppdatera under kvällen.

nu ska ta mej en cigg i kvälls solen och ringa josse posse :)


vi gick o plockade lite blommor åt josses pappa oxå :) och eftersom jag inte får lägga ut nå bilder på carro ocg josse från idag så får denna bild stå för det.

Btw, när jag var i skolan i tisdags och gjorde mitt prov fick jag oxå mitt pris som jag vann för bästa give away :) en biobiljett. jätte kul , så nu r jag lite stolt:) mina betyg är även med på bilden , fast har inte öppnat den för vill inte ens se xD

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0