illa illa

nu när mina kompsiar till och med börjar säga att jag suger på att uppdatera så är det illa. jag veti net riktigt varför jag blivit så himla dålig , kan va för att det hänt så mycket runt om mej nu på senaste tiden , massvis med avslutningar , fester hit och dit , bakis sova , myskväll med familjen. ja listan kan göras lång. men nu äntligen känns det som att jag har lite mer tid.

I tordsdags var jag till carro och nadjas skolavslutning , sen drog jag carro och nadja upptill mej och lollo felicia och diddi kom typ en timme senare. vi satt och hade lite ballkongfest hos mej och sen skulle vi röra oss ut til resten av folket men jag kom inte långre än några meter för sen fick jag vända. eller carro fick vända mej.

fredag låg jag hemma och var bakis halva dagen , sen hade min bror skolavslutning så jag åkte med mamma och dom dit. sen blev det familje mys på kvällen med massa god mat osv :) och igår samma sak.

de va min helg de :) nu ska jag till mina kusiner för min morbra ska hjälpa mej lite med matten :) jag ska gå och göra ett prov i skolan på tisadag elftersom jag kuggade i matte , fixar jag G på provet har jag G i matten. så jag vill klara de här :P



jag och nadja i torsdags:) fler bilder kommer.
1 kommentarer
Postat av: Evelina

söta :D

2009-06-14 @ 18:43:26
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0