svar på en kommentar

varför har ni idomin på läpparna?

ingen av oss tjejer som jag ungås med använder idomin på läpparna , jag äger inte ens någon sån. jag använder ljus läppstift/läppglans , ibland rosa , ibland beige. varför kan man inte få ha de man vill på läpparna ? eller smink överhuvetaget ? varför måste man bry sej om vad en random tjej som man inte känner och antagligen aldrig kommer träffa använder för smink? jag fattar inte vad det är för fel på folk. alla tycker olika, vissa tycker ljusa läppar är snyggt andra inte. samma sak som att vissa tycker det är snyggt att har röda läppar och andra inte. 

jag tycker det är fint att ha ljus läppar så kan inte jag få ha det då? jag skulle aldrig kommentera någon som har röda läppar även om jag inte tycker det är snygg eftersom att personen som använder det tycker antagligen att det är fint. alla tycker olika , det finns alltid nån som inte tycker som jag. och de respekterar jag , för man behöver faktiskt inte göra massa påhopp och skrvia saker som "fjortis" "äckel" osv.

hur kan man se på läpparna att man är fjortis ?




we like it ! aight ? ;D

1 kommentarer
Postat av: Evelina

Ljusa läppar är fint :D

2009-06-16 @ 22:29:10
URL: http://lillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0