lyckad midsommar !

jag hade jätte kul med mina tjejor på midsommar :) när felicia och nadja kom hit så käkade vi lite tårta och drack lite , sen satt vi på min ballkong nästan hela kvällen , riktigt kul var det :) vi spelade lite sanning eller konsekvens och lite drick spel sen vid 12 tiden gick vi ut och sen mötte vi upp malin och elin och gick upp till tony, satt och pratade lite där sen gick jag hem väldigt sent.

igår låg jag bara hemma och kollade på supernatural  och tog det lugnt. Det blir nog samma sak idag med, orkar inte göra nått speciellt iaf.

lite bilder från midsommar :)







tack tjejer för en rolig midsommar ! älskar er:*

2 kommentarer
Postat av: Evelina

Du verkade ha roligt :D

2009-06-21 @ 13:41:59
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Din älskling ;)

Tack själv de va skit skooj (Y) Love yaaah <33

2009-06-22 @ 01:08:05
URL: http://louisejanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0