frågor om dumma saker jag gjort

Röker du ? 
 har rökt regelbundet i snart 4 år tyvärr.

har du tagit droger ?
 En endaste gång , bara för att testa. man blir bara dum ihuvet när man håller på med sånt och så det är absolut inte värt de, och coolt är det inte heller. börja aldrig droga ! känner massa folk som har hållt på med skiten några år och idag är dom dummare än en åsna.

hur gammal var du första gången du drack? 
 första gången var jag bara 13 år och var en riktigt skitunge som gjode exakt vad jag själv ville. som tur är jag inte så längre , stackars mamma som fick stå ut med mej under den tiden.

har du slagits någon gång ?
ja det har jag , men jag gör det bara om det är nödvändigt. vissa personer går inte att prata med så då slutar det oftast i slagsmål.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0