dalateatern

har precis kommit från lunchen och nu är jag hemma , ska plugga sten hårt nu innan carro & julia kommer. Dom kommer runt 4 nån gång och då ska jag möta upp dom på stan och sen ska vi handla  lite och så:)

måste köpas:
fondation
brun utan sol
hårfärg (blond)
mat


jessica


bella & amanda

amanda & bella

bella & emil

haha xD

jessica jag lina och amanda

jessica jag & amanda

lina jessica och amanda med jätte snoppen

den var väldigt poppis bland tjejerna i klassen :P

bella var mest förtjust i pungkulorna xD

amanda med sin jätte kuk :O

och jessica funderar på att byta till bygg. ;D
1 kommentarer
Postat av: R

Jag har en jättesnopp... ;D

2009-10-23 @ 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0