dålig uppdatering

har varit jätte dålig på att uppdatera denna veckan, kan ha med att göra att nadja och carro har varit här och jag har velat spendera så mycket tid jag kan med mina små älsklingar! Det känns bara så bra när dom är här , dom får mej att må bra.
jag har inte riktigt haft tid och sätta mej ner och skriva , har haft mycket i huvet denna vecka. men imorgon är det måndag och då kommer man in i vardagen och mitt bloggandes blir förhoppningsvis bättre. plus att jag har så positiva och glada klasskompisar som alltid får mitt humör på topp! :)

gårdagen var kul , det kom fullt med folk hit bla. berat , anton, sabina, susanna, ako och massa fler. blev lite musik och krök. bilder lägger jag in imorgon, för nu ska jag umgås med mina sötnosar för imorgon åker dom hem:( <3


carro har aven tatuerat sej , grymt snygg tycker jag !! :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0