fagersta

rensning bland kompisarna.

Saknar faktiskt fagersta , eller inte själva staden utan några personen där bara. Mest av allt saknar jag mamma & pappa. Sen är ju mina närmaste vänner ofta här i falun så dom ser jag ju lite då och då iaf. Och har kommit på nu på senaste tiden att det inte är många alls som jag verkligen "behöver" därifrån.

Har fått reda på att dom flesta jag trodde var mina närmaste kompisar inte alls är nå bra kompisar. men gissa vad? jag bryr mej inte längre, jag har redan världens bästa vänner både här i falun och i fagersta så jag behöver inte er. Känns som att flytten till falun verkligen hjälpte mej att "rensa" bland mina kompisar. Jag tänker skita i att höra av mej till dom jag känner inte är mina riktiga kompisar.
 
Carro är den jag alltid vet bryr sej och hon är verkligen min bästavän . Hon slår allt och alla med hästlängder. Hon har funnits där sen 9-10 år tillbaka och vi har alltid vart lika tajta. Hon är bäst i världen och för er som inte känner henne tycker jag synd om. Hon är verkligen guldvärd. Jag älskar dig Caroline Pettersson.

och till er som ständigt måste snacka skit  ,

You bitches are false , false and even more false.
3 kommentarer
Postat av: Veronica

tycker nog att du inte ska använda just det där läppglanset duhar på bilderna....bara ett tips

2009-03-23 @ 21:08:53
URL: http://veronicajarl.blogspot.com
Postat av: carro

Naaaw bebis, du är underbar!<3<3<3<3<3<3<3

2009-03-23 @ 21:57:56
Postat av: Veronica

okej nu vet jag inte vad det är du syftar på för jag har då inget på någon bild iaf .

2009-03-23 @ 22:57:42
URL: http://veronicajarl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0