hos pappi

sitter hemma hos pappa nu och har precis ätit , helt proppmätt är jag ! snart kommer carro oxå så ska vi ta bussen till avesta vid halv 7 och sen tåget till falun därifrån.

är inne på min brors användare nu och snokar lite vid hans bilder , trode man kunde hitta nått snusk men nej då, han har bilder på massa läskiga wrestling gubbar , och bilder på manga gubbar och massa kladd som han själv har ritat på paint.. haha min bror är så söt. desutom börjar han blir längre än mej :S , han var typ till min hals för 2 månader sen och nu är han nästan lika lång som mej. lite läskigt...


nog om min bror , nu ska jag ta mej en canser pinne och sen ska jag möta carro eller nått :)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0