I'm back!

Den här veckan har gått grymt snabbt ! känns som det bara har gått typ 4 dagar på lovet. ska ändå bli ganska skönt att komma in i vardagen igen , och träffa alla klasskompisar och höra vad dom har gjort på lovet osv.

i fredags åkte jag hem till fagersta igen och senare på kvällen drog jag och lollo till norberg på fest. Och igår var jag hem till carro och lollo o klippte deras syster sen drog jag hem och umgicks med familjen.

idag Åker jag hem till falun igen och när jag kommer hem ska jag lägga in bilderna från i onsdags. har ingen USB sladd här i fagersta så det får vänta till jag är i falun.

1 kommentarer
Postat av: Trixie

fin blogg :)

2009-03-01 @ 13:12:40
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0