kommentarer om våra "fjortisläppar"

Lissan  om bilder från tisdags:
Vad är grejen med att sminka läpparna med foundation? Eller vad det nu är???

Anonym om bilder från tisdags:
haha vad fan har ni på läpparna? ska det vara läppstift eller? ser ut som ni blivit brännskadade och blivit tvungna att lägga på sju lager med helosan-salva eller nåt. haha.

Anonym om Falun:
Även dina blonda läppar, haha?

andledningen till att jag har LITE foundation på läpparna är bara för att jag tycker att det är snyggt att ha läpparna lite ljusare än huden. och bilderna på mej och carro överdrev vi med flit, vilket borde märkas om man inte är helt dum i huvudet;)


hiss eller diss? vad tycker ni?
själv tycker jag det är sjuk fult när man ser tjejer på stan med läppar som dessa. skäms man inte ? och nej , jag går INTE ut så!
3 kommentarer
Postat av: Anonym

gräsligt fult

2009-03-14 @ 18:38:19
Postat av: jayne

ha ha ha ha ha... TUR att du förklarade.. för jag undrade.. När jag var yngre så var det lite inne med ljusrosa, njej vita läppar... gräsligt... men men men.. mode är mode.

Ha det gött

2009-03-15 @ 19:22:42
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha då har ni ju överdrivit på alla bilderna då ju. grymt fult iaf..

2009-03-15 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0