krokiskiss

kom nyss hem från skolan , eller från arenan egentligen. vi var där och målade av en kroki modell. det var faktiskt kul, jag tycker att det är kul och skissa och inte rita så nogrant, och det var precis så vi skulle göra.

och nu ska jag slå på en film och slappa lite , sen måste jag dra till affären , helt tomt i mitt kylskåp. ordagrant!
och hårfärg ska jag också kika efter , det var totalt slut på ica både lördags och söndags. tror det är många som blir blondiner nu mot våren/sommaren. längtar tills mitt hår blir klart , för då kommer det krylla med kort här sen , just nu ser jag ut som fan själv i håret.


mannen i mitt liv ! fast har ett par till oxå , men han ligger på första plats just nu ;)
3 kommentarer
Postat av: Diane

Gumman vill bara säga en grej du är 16 år och har vitt på läpparna börja mogna till det var alltid varit ute med idominsalva på läpparna..

2009-03-24 @ 22:36:15
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: Diane

För det första ville bara påpeka att det är ute för länge sen, och det spelar ingen roll vad det är med det är vitt på läpparna och det är ute med sådant och för det andra behöver inte du vara så himla otrevlig och för det tredje lär dig att bete dig som en vanlig människa först istället för se ut som sina egna vänner och bete sig som dem!

2009-03-24 @ 22:47:05
URL: http://dbedikter.blogg.se/
Postat av: NADJAFUCKINGOLSEN

HAHAHAHAHHAAHAHHA, kan inte sluta skratta. det vore ju en annan sak om hon hade gått runt så hela tiden ? man kan ju sminka upp sig innan man tar kort bara för att driva med folk. alltid kul med såna som dig som antagligen inte har nått liv & bara MÅSTE "påpeka" vad nån har på läpparna! HAHAHHAHAHAHHAHA lol.

2009-03-25 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0