fredags/lördags

jadu , helsjuk kväll var det. började med att jag carro & julia var här och fixade oss, sen gick carro & julia och mötte amanda på stan sen kom dom hit :) sen skulle även ett gäng avestabor komma och förfesta med oss men dom gick vilse så dom kom till efterfesten ist. det var väll lite segt ibörjan men man kan ju säga att amanda var den som livade upp stämmningen ;D sen hade vi 4 lite snack om olika saker som hänt här i livet , blev lite snyft och tårar men sen körde vi igång med jag har aldrig och då blev humören på topp igen :) sen vid 1 tiden kom joel & alexander hit och vi körde lite olika kort spel osv. och vid 2 kom 3 till avestabor och roro , nick , ako och walle. Grymt trångt här i min lilla "etta". vid 6-7 tiden började folk decka , eller inte alexander som redan hade deckat vid 2 xD. sen blev folk osociala så jag joel och julia drog ner till gemensamma vardagsrummet och körde straffpoker. sen drog vi upp och vi somnade typ vid 8 och vaknade igen vid 12. då var det bara jag joel carro roro och julia kvar här. sen drog några upp till donken och käkade.

vem/vika...
deckade först?
pissade på en dörrmatta?
ramlade in i köket och rivde allt där?
hade sex?
fick en hitler mustage?


jadu , jag vet iaf svaren på alla frågorna;)

och här kommer bilderna !


jag& carro

julia & carro

jag & julia

hoho ^^

carro min sötis ! :) <3

jag

mändi och emelie :P

Again ! ;D

mändi & carro

jag&mändi:)

jag & carro

jag & carro

jag & carro

haha , urch ^^

bästavän<3

folk everywhere!

carro & roro , grymt söta !

3 kommentarer
Postat av: mändi

vilka ligger under kärleks-täcket där borta?

2009-03-15 @ 22:22:41
Postat av: Evelina

sjukt söta! :D

2009-03-16 @ 01:40:36
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: lovisa

hur lyckas du hålla så bra kontakt med alla dina kompisar från fagersta? typ alla jag känner som har flyttat har knappt nån kontakt med deras gammla vänner längre.

2009-03-17 @ 17:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0