sjukling

riktigt dålig uppdatering frän min sida , igår krånglade internet och idag har jag bara varit hemma och sovit , har inte mått nå bra alls. har varit kokhet och haft svårt att andas, det kan vara köttels feber men får hoppas att det bara är en vanlig förkylning.

igår drog jag först hem till carro så färgade vi håret , yes , carro i going blonde to ;)  sen drog vi till sandra (carros syster) och drack. blev lite för mycket för mej så jag spårade lite i slutet. bilder kommer sen.

imorgon ska jag klippa mej och sy i mitt löshår, sköt att slippa  clipsen , riktigt dryg om man frågar mej.


nu ska jag försöka plugga lite nu när jag ändå känner mej lite bättre.
2 kommentarer
Postat av: johanna köhler

Krya på dig :) Jag e också sjuk :(

2009-03-29 @ 00:02:11
URL: http://johannakohler.blogg.se/
Postat av: duvetvem

Du e så jävla snygg :)(A)(L)

2009-03-29 @ 01:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0