svar på kommentar

lovisa om fredags/lördags:
hur lyckas du hålla så bra kontakt med alla dina kompisar från fagersta? typ alla jag känner som har flyttat har knappt nån kontakt med deras gammla vänner längre.

svar: Ärligtalat har jag faktiskt inte så mycket kontakt med dom flesta kompisar jag umgicks med när jag bodde ifagersta. Dom jag fortfarande har kontakt med är carro lollo julia sofie nadja och diddi. men det är bara carro som jag känner att jag har bra kontakt med. dom andra pratar jag bara med lite då och då.

hur jag och carro fortfarande har som bra kontakt är pga att vi pratar i telefon MINST en gång per dag , och då kan det bara vara några korta samlat så man vet att den andre lever, sen på kvällarna brukar vi prata lite längre. sen träffas vi så ofta vi kan och självklart saknar jag henne på veckodagarna men då blir det extra roligt att ses sen :)

sen som jag har nämt i bloggen förut att jag är grymt besviken på vissa kompisar har nästan gått över nu. Känns mer som att det kanske var lika bra för då fick jag se vilka som verkligen är mina kompisar. Bara jag har mina bästa vänner så är jag glad :) plus att jag har super bra kompisar här uppe i falun oxå :) så jag klarar mej nog.


carro & jag
den absolut bästa kompisen som finns!
1 kommentarer
Postat av: Cooorrrooo

Naaw baby! you and me whole life:*

2009-03-18 @ 00:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0